We are the Answear – kampania, która zaskoczy wiosnę

We are the Answear – kampania, która zaskoczy wiosnę

Zacznijmy od klasyki: trencze, proste T-shirty oraz ramoneski nie tylko dla niej, ale także dla niego, przydadzą się początkiem wiosny. Marzysz o podróży w czasie? Przenieś się do przyszłości, w której rządzi streetwear. Sneakersy, denim, sportowe sukienki i ubrania oversize pokochają ludzie w każdym wieku. Mini czy maxi? Na to pytanie odpowiedź musisz znaleźć wybierając wśród setek sukienek, spódnic i wzorzystych bluzek. Kiedy nadejdą czasy festiwali, poczujesz dzikość serca – wskakuj w szorty, kowbojki i krótki top, a potem ruszaj na wyprawę swojego życia. A może wskoczysz do miejskiej dżungli, w której królują zwierzęce printy? 

Nowej kampanii przyświeca hasło We are the Answear, które oznacza odpowiedź na różne potrzeby klientów dotyczące ich wizerunku i stylu bycia. Jeśli potrzebują poprawić swój nastrój, zmienić styl, wyróżnić się w tłumie, podkreślić swoją wyjątkowość, mogą to zrealizować nie porzucając własnej indywidualności. Różnorodność oferty odpowiada na trendy, ale też potrzebę powrotu do klasyki. 

 

Kampanii na SS19 towarzyszy spot, którego reżyserem jest Bart Pogoda – jeden z najpopularniejszych twórców wideo w Polsce. Stylizacje użyte w spocie opracował stylista Michał Kuś – prezentują one topowe trendy tego sezonu, m.in. zwierzęcy print, kolorowe garnitury, kwiaty, inspiracje latami 80. i 90. Za realizację kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives.


Źródło materiały prasowe

 

Udostępnij:
0