Zobacz, co M∙A∙C teraz promuje. Kupisz to w przyszłym roku

Zobacz, co M∙A∙C teraz promuje. Kupisz to w przyszłym roku
„Będąc jednym z głównych artystów MAC Cosmetics muszę przyznać, że praca ta gwarantuje pełną gamę doznań. Moją współpracę rozpocząłem od stanowiska makijażysty w jednym ze sklepów marki, co pozwoliło mi poznać tę pracę od podszewki. Dziś spełniam najskrytsze marzenia będąc współautorem wielu kolekcji MAC – nadal nie mogę w to uwierzyć!” – powiedział Patrick Starrr.
 
 
All Ages, All Races, All Genders
Od początku istnienia marki M∙A∙C Cosmetics z dumą przedstawia swoje stanowisko oparte na pełnej dostępności i różnorodności, które do tej pory zamykało się w credo marki „All Ages, All Races, All Sexes.” Jest to naczelna zasada marki i kamień węgielny społeczności, który dzisiaj okazuje się bardziej aktualny niż kiedykolwiek wcześniej.
Wraz z rozwojem norm konsumenckich i społecznych, marka rozpoznała potrzebę mówienia o płci niebinarnej, co stało się przyczynkiem do zmiany credo marki. Nowym motto stało się więc “All Ages, All Races, All Genders.”
Sentyment i uczucia związane z credo marki pozostają niezachwiane. W rzeczywistości nowa wersja jest jeszcze silniejsza i bardziej aktualna w kontekście walki o akceptację społeczną i celebrację indywidualności w każdym z nas.
 
Udostępnij:
0