Face&Look > ZDROWIE > DIETA > FITNESS > Mężczyzna > 5 prostych sposobów na pozytywny poranek

5 prostych sposobów na pozytywny poranek

Choć astronomiczna wiosna zagościła w pełni, to do sypialni niezbyt często zaglądają promienie słońca. To może być powód, dla którego ciężko jest nam się wybudzić ze snu zimowego. Jak pobudzić ciało i umysł w okresie przesilenia wiosennego? Wystarczy odrobina chęci i szczypta kreatywności, aby już o poranku naładować baterie pozytywną energią na cały dzień!

1. Szklanka wody z cytryną 

Klasyka gatunku. Najlepiej wypić wodę z wyciśniętym sokiem z cytryny pół godziny przed posiłkiem. Taka domowa lemoniada ma wszechstronne działanie: przeczyszcza organizm, wspomaga odchudzanie, ale przede wszystkim pobudza metabolizm. Warto regularnie przyjmować witaminę C – limonka zawiera jej jeszcze więcej. Dodatkowo, smak lemoniady można wzbogacić odrobiną imbiru. 

 

 

2. Wiosenne śniadanie mistrzyni 

Ciepłe miesiące sprzyjają urozmaicaniu diety o sezonowe warzywa i owoce. Te z nas, które preferują wytrawne posiłki, mogą wykorzystać rzodkiewki, szpinak, por lub pomidory. Jest w czym wybierać! Przygotowując śniadanie na słodko, np. owsiankę, warto użyć jabłek albo gruszek. Posiłki na bazie sezonowych warzyw i owoców będą nie tylko dobrze smakowały, ale dostarczą nam to, czego potrzebujemy z samego rana: witaminy i minerały. 

 

 

3. Energetyczny… prysznic 

Niejedna z nas jest zmuszona skrócić czas porannych obowiązków do minimum, przez co nie korzystamy np. z uroków kąpieli w wannie. Szybki prysznic, szczególnie letnią wodą, gwarantuje 100-procentowe pobudzenie organizmu. Poranna toaleta będzie jeszcze milsza, jeśli użyjemy żelu pod prysznic o owocowym zapachu, np. owocu granatu marki CD. Aromatyczna woń granatu zapewni odpowiednią dawkę zastrzyku pozytywnej energii potrzebnej na cały dzień. 

 

 

4. Pobudzająca playlista 

Niezależnie od tego, czy wolimy słuchać muzyki na głośnikach czy preferujemy słuchawki douszne, warto zadbać o oprawę muzyczną w domu także rano. Dobrze jest sięgnąć po energetyczne składanki, dzięki którym rozpoczniemy dzień pełen optymizmu. W jej towarzystwie przyjemniej będzie nam ścielić łóżko, przygotowywać śniadanie lub kompletować strój do pracy. 

 

 

5. Na sportowo 

W zdrowym ciele zdrowy duch! Tym z nas, które preferują aktywności fizyczne poza domem, wystarczy wygodny strój i buty oraz dodatkowe dwa kwadranse o poranku. Wśród nas na pewno znajdą się fanki joggingu albo ćwiczeń na siłowni. Te zaś, które wolą spędzać ranny czas w domu, mogą rozruszać ciało dzięki skakance, hula hop albo ciężarkom.

Dodaj komentarz

Komentarze

OLIWIA25

Po wielkanocnym sniadaniu jutro na pewno przyda się w lzejszym wykonaniu... Smile

aniawooy

zdecydowanie;)

ziajka wt

Super porady niektóre stosuje na codzień i rzeczywiscie działaja Smile

sisi13

2 i 3 mi wystarczają Smile

basiamiecz715

Fajne rady.....jutrzejsze śniadanie będzie na pewno dużo lżejsze.....koniec obżarstwa !!!

bozenkaxxj

Trzy pierwsze punkty i poranek jest wspaniały Smile

JULA7

U mnie na co dzień 1,2 i 3 a czasem plus 4 Smile

eliska

 U mnie kawa letni prysznic i muzyka

Cameleonka

dla mnie najważniejsze jest drugie śniadanie Smile

JULA7

Ale drugiego sniadania nie ma bez tego pierwszego Wink

Cameleonka

Zgadza się JULA Smile ale to pierwsze traktuję z obowiązku a to drugie jest dopiero dla mnie prawdziwa przyjemnością Wink

Agaagaja

Wszystkie punkty realizuję Smile

Bellla

Uśmiech, muzyka i piętrowe kanapki - zdrowe i przepyszne!!!  Potem pobudzająca kawka Yahoo

krisek

i chociaż jestem facetem to skorzystam również

matiz1232

mi kawa wystarczy

Moniiaa

Każdy dzień trzeba zaczynać pozytywnie Smile

Liliana 5555

Dobra kawa to udany poranek

Tommis (niezweryfikowany)

Dobra kawa to kawa świeżo wypalona, czy wiedzieliscie ze kawa traci aż 33% swojego smaku i aromatu w ciągu pierwszych 14 dni od daty wypalenia? więcej na blogu swiezowypalana.pl/pl/blog/75

Łukasz Głogowski (niezweryfikowany)

Bardzo fajne i ciekawe wskazówki. Stosuję, przyznaję, że działają. Napewno wspierają.