Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Topowy model butów damskich Timberland
Kobieta
Życie jest za krótkie na siekanie cebuli
Kup i zaserwuj, czyli dania bez gotowania Mozzarella dla VIP-ów. Połączeni aksamitnej, kremowej mozzarelli, słonawych kaparów i aromatycznej bazylii jest Czytaj więcej …
Kobieta
Moda na eko
W Polsce ekologiczny trend od kilku lat wspiera m.in. Reni Jusis i Kinga Rusin. Podczas modowej imprezy Fashion Poland Week w Łodzi rokrocznie Czytaj więcej …
Kobieta
Maseczki do twarzy Fit & Fresh Warzywa
Zdrowe warzywa + aromatyczne przyprawy = naturalne piękno Maseczka do twarzy szpinak+ pietruszka Doskonała kombinacja składników do dogłębnego oczyszczenia zmęczonej Czytaj więcej …