Eveline Cosmetics zaprosiła uczestników do odwiedzenia specjalnie przygotowanej strefy, gdzie można się było dowiedzieć więcej o innowacyjnych kosmetykach do pielęgnacji ciała i twarzy, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn oraz przetestować produkty do makijażu. Uczestnicy chętnie brali udział w konkursie na stoisku firmy.
Już kilka minut po otwarciu stoiska ustawiła się kolejka blogerek zainteresowanych kosmetykami Eveline Cosmetics. Uczestniczki były zachwycone możliwością testowania nowości. Hitem okazały się matowe pomadki w płynie, olejki do ust czy krem Skin Action Booster z witaminą C – mówi Agnieszka Kamila Nieroda, PR Manager Eveline Cosmetics.
W wydarzeniu wzięło udział 800 blogerów i 50 prelegentów. Uczestnicy mieli dostęp do 9 stref tematycznych dopasowanych do kategorii blogów. Przygotowanych zostało wiele prelekcji, warsztatów, na których można było dowiedzieć się m.in. w jaki sposób prowadzić videobloga, rozwinąć go i wyróżnić się pośród innych.
Eveline Cosmetics www.eveline.eu