Lee Scarlett Icon – globalna kampania z polską tatuażystką
06 gru 2017
Z końcem bieżącego miesiąca amerykańska marka dżinsów Lee startuje z globalną kampanią Scarlett Icon, w której wezmą udział artyści z różnych części Europy. W Polsce do współpracy wybrano słynną tatuażystkę Agnieszkę Trojanowską, znaną jako Yadou.
W ciągu prawie 130 lat swojego istnienia firma Lee realizowała wiele przedsięwzięć wraz ze znanymi projektantami, takimi jak: Kris Van Assche, Vivienne Westwood, J.Сrew czy Emma Francois. W tym roku marka prezentuje globalny projekt promujący znany model dżinsów Scarlett, który stanowi podstawę damskiej kolekcji Lee.

W projekcie Scarlett Icon będą uczestniczyć artyści z Europy, którym bliskie są wartości wyznawane przez markę Lee. Zaprezentują oni swoje projekty w każdym kraju biorącym udział w tym przedsięwzięciu. Do współpracy w Polsce wybrano znaną tatuażystkę Agnieszkę Trojanowską, znaną pod pseudonimem Yadou. Jej twórczość, czyli ilustracje i tatuaże, są charakterystyczne za sprawą wyjątkowego autorskiego stylu. W wyniku współpracy z Agnieszką powstaną jedyne w swoim rodzaju spersonalizowane dżinsy Scarlett oraz specjalne wzory na koszulki.



Oprócz Polski projekt będzie realizowany m.in. w Rosji oraz w Wielkiej Brytanii, gdzie marka nawiązała współpracę ze znanymi artystkami – Sashą Unisex i Hattie Stewart, które zasłynęły dzięki swoim barwnym pracom.
fot. materiały prasowe
Dodaj komentarz
Komentarze
Barwnie...
Super