Michał Szpak znany jest ze swoich wyrazistych strojów scenicznych oraz mocnego makijażu, które zawsze uzupełnia perfekcyjnym manicure. Jego wybór na ambasadora marki Nails Company był więc oczywisty, a efektem współpracy jest wyjątkowa sesja fotograficzna w Mieście Miłości – Wenecji.
„Rola ambasadora marki kosmetycznej jest dla mnie nowością ale również wielkim wyzwaniem. Cieszę się, że mogę promować produkt, który jest jednym z elementów budowania mojego charakterystycznego wizerunku scenicznego. Podczas pracy na planie zdjęciowym w Wenecji staraliśmy się uchwycić etos romantycznego kochanka – człowieka wrażliwego, rozkochanego
w pięknie, zmysłowości oraz posiadającego duszę szczerego artysty. Mogę powiedzieć, że odzwierciedla to w pełni moją osobowość.” – tłumaczy Michał Szpak.
Marka Nails Company od wielu lat buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, akryli i preparatów do pielęgnacji paznokci. Swój sukces zawdzięcza nie tylko międzynarodowemu zasięgowi ale przede wszystkim udoskonalaniu portfolio swoich produktów, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i zapotrzebowaniem stylistek paznokci. W katalogu znalazły się więc linie lakierów magnetycznych Gellique Magnetique czy lakiery metaliczne serii Gellique Chrome, a także akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki, lampy itp.. W ofercie Nails Company znajdują sie także linie balsamów, kremów czy parafin skomponowanych w oparciu
o wyselekcjonowaną linię zapachową. Marka oferuje dodatkowo profesjonalne cykle warsztatów i szkoleń zdobienia paznokci.
„Do roli ambasadora marki Nails Company poszukiwaliśmy artysty pełnego energii, barw, emanującego pozytywną siłą. Celowo nie zdecydowaliśmy się na klasyczną kampanię beauty, z modelką w roli głównej. Zależało nam na elemencie zaskoczenia i pokazania różnych kanonów piękna. To Michał Szpak uwiódł nas swoim magnetycznym spojrzeniem, oryginalnością oraz nutą dekadenckiej nonszalancji. Znakomicie wpisuje się on w filozofię marki Nails Company, stworzonej z myślą o odważnych, nowoczesnych i nie obawiających się eksperymentować użytkownikach. Wierzymy, że nada on naszej marce powiewu świeżości.” – wyjaśnia Dobrosława Lewkiewicz (właściciel & instruktor Nails Company).