Wysyłając zgłoszenie do konkursu na twarz nowej kolekcji Urban Legend nikt nie spodziewał się, że będzie to linia ubrań sportowych. Marka do tej pory kojarzona była jedynie z kostiumami kąpielowymi oraz swoim nietypową filozofią #ciałopozytywne. Dlaczego więc Urban Legend nie zdecydowało się na wybór dziewczyny z profesjonalnej agencji modelek?
— Od początku istnienia mamy niekonwencjonalne podejście i pragniemy demokratyzować piękno. Do sesji zdjęciowej kolekcji ubrań sportowych Create szukaliśmy wyjątkowych dziewczyn z pasją i ogromnym pokładem pozytywnej energii. Inspirują nas: naturalność, autentyczność, a także ciekawe życiowe historie — mówi Magdalena Urban, założycielka marki.
Zwyciężczyniami konkursu zostały trojaczki: Aleksandra, Joanna i Małgorzata Gotner. Dziewczyny pochodzą z Tomaszowa Mazowieckiego i, jak same o sobie mówią, są siostrami z przypadku, ale przyjaciółkami z wyboru. Pomimo tego, że mieszkają w jednym pokoju, studiują ten sam kierunek i wyglądają niemal identycznie, każda z nich czuje się absolutnie wyjątkowo we własnym ciele. Dla nas reprezentują nie tylko #girlspower, ale również #familypower.
Urban Legend sprzeciwia się modyfikowaniu sylwetek w Photoshopie, dlatego na swoich profilach w mediach społecznościowych, a także na stronie, prezentuje rzeczywiste fotografie swoich klientek. Kobieta Urban Legend może być kimkolwiek chce, niezależnie od tego co myśli o niej reszta społeczeństwa. Zawsze pewna siebie, ambitna, a przede wszystkim prawdziwa we wszystkim co robi.
Nowa kolekcja obejmuje sportowe legginsy, topy, koszulki oraz bluzy, idealnie nadające się zarówno na co dzień, jak i w podróż. Ubrania tradycyjnie wykonywane są w małej rodzinnej szwalni pod Łodzią, z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów.
fot. materiały prasowe