„Czujesz Klimat?” to inicjatywna marki Rossmann polegająca na działaniach przyjaznych środowisku. Produkty z drogerii oznaczone symbolem „Czujesz Klimat” mają składy bazujące na składnikach pochodzenia naturalnego, opakowania łatwe do utylizacji – przyjazne środowisku i stworzone w oparciu o zasady zrównoważonej produkcji. Celebrytka zdecydowała się dołączyć do grona ambasadorów inicjatywy, ponieważ jak pisze na Instagramie ważne jest dla niej, jak świat będzie wyglądał za kilkadziesiąt lat.
Wpływ drobnych decyzji
Piosenkarka w swoim poście zamieszcza myśl o tym, że wszystkie nasze decyzje mają wpływ na planetę i jej dobro, dlatego ważne jest, by nawet w drobnych, błahych sprawach decydować się na wybory sprzyjające dobru planety, a nie wręcz przeciwnie.
Koncerny kosmetyczne już od kilku lat coraz częściej decydują się na produkty sprzyjające trosce o środowisko. Także w trosce o kondycję naszej własnej skóry coraz częściej stawiamy na naturalne składy, jednak w przypadku dbania o środowisko istotny jest także proces wytwarzania kosmetyku i jego opakowanie. Opakowania biodegradowalne to te, na które powinnyśmy stawiać i na które Rossmann stawia w swojej inicjatywie „Czujesz Klimat?”
Podejście piosenkarki
Natalia Szroeder znana jest ze swojego nienadmiernego dzielenia się życiem prywatnym w social mediach, tak samo rozsądne podejście ma ona w promowanych przez siebie projektach. Nie dziwi nas więc, że decydując się na współpracę z popularną drogerią, piosenkarka postawiła na kampanię, w której mówimy o dobru planety i ekologii. Ekologiczny wydźwięk to moc nowej inicjatywy Rossmanna, do której zapewne wiele osób się przyłączy.
Połączenie ekologii z miłością do kosmetyków to coś bardzo dobrego, ważne więc, że coraz więcej koncernów kosmetycznych decyduje się na uwzględnianie w swojej produkcji norm środowiskowych i uwzględnia możliwość wytwarzania biodegradowalnych opakowań.