W bieżącym roku zaplanowano intensywną promocję marki kosmetyków BioDermic w mediach, w której zostanie wykorzystany wizerunek Pauliny Sykut – Jeżyny. „Zdecydowałam się na współpracę z marką BioDermic , ponieważ mamy do wykonania wspólną misję – pokazanie polskim kobietom , że dbałość o siebie i zdrowy, aktywny styl życia dadzą im energię i siłę potrzebną do przezwyciężenia wszystkich swoich słabości” – mówi Paulina Sykut -Jeżyna.
Może cię zainteresować
Kobieta
Urban tribe i highway 66, czyli trendy w nowej ...
Uliczny klimat, grafitti pokrywające budynki, miasto tętniące życiem to sceneria naszej damskiej kampanii YFL. Prezentujemy nowy trend URBAN TRIBE, który Czytaj więcej …
Kobieta
Tyszkiewicz, Zielińska i Maffashion dla marki G...
Gatta dla pokoleń – takie jest hasło nowej kampanii reklamowej marki Gatta. Tym razem swoje piękne nogi w pięknych rajstopach Czytaj więcej …
Kobieta
Dzika i kobieca kolekcja: Zara Larson dla H&M
Kolekcja Zara Larsson >< H&M odzwierciedla siłę kobiecości oraz osobisty styl gwiazdy. Elementy garderoby takie jak oversize’owa bluza z kapturem Czytaj więcej …
Kobieta