Produkt spełnił oczekiwania 91 proc. testujących. Jego zapach zachwycił 67 proc., zaś konsystencja odpowiada 94 proc. Pojemność spodobała się 76 proc., a opakowanie zewnętrzne 82 proc. 88 proc. testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82 proc. zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 21 proc. jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24 proc. – od 61 do 80 zł, 36 proc. – od 81 do 120 zł, 15 proc. – od 121 do 150 zł, zaś 3 proc. – powyżej 150 zł.
Może cię zainteresować
F&L Testy
Lista uczestników testów z marką MILA PRO
ETAPY TESTOWANIA: III – Wysyłka produktów do sklepów FALE LOKI KOKI od 12.09.2022 r. do 14.09.2022 r. Odbiór w Czytaj więcej …
F&L Testy
Podsumowanie 25. Edycji F&L Testów – balsa...
85% testujących uznało, że balsam spełnił ich oczekiwania. Produkt zyskał aż 255 punktów. Po zastosowaniu mieliście wrażenie, ze włosy są Czytaj więcej …
F&L Testy
Podsumowanie 17. edycji FL Testów: Krem na dzie...
Krem idealny dla każdej kobiety dojrzałej ceniącej czas i poszukującej prawdziwie skutecznej pielęgnacji. Silnie działa w kierunku poprawy kluczowych dla Czytaj więcej …
F&L Testy
PODSUMOWANIE 20. EDYCJI F&L TESTÓW: Dermik...
Serum w technologii SOFT-PEEL wykorzystuje trzykrotnie większe stężenie enzymów złuszczających martwe komórki. Dzięki temu intensywnie stymuluje procesy odnowy skóry oraz Czytaj więcej …