Produkt spełnił oczekiwania 91 proc. testujących. Jego zapach zachwycił 67 proc., zaś konsystencja odpowiada 94 proc. Pojemność spodobała się 76 proc., a opakowanie zewnętrzne 82 proc. 88 proc. testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82 proc. zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 21 proc. jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24 proc. – od 61 do 80 zł, 36 proc. – od 81 do 120 zł, 15 proc. – od 121 do 150 zł, zaś 3 proc. – powyżej 150 zł.
Może cię zainteresować
F&L Testy
Zapisy do 13. edycji TESTÓW Face&Look
Uruchomiliśmy możliwość wymiany 100 F&L Money na udział w testach. Jeśli testowałyście kosmetyki w poprzednich edycjach, nadal Czytaj więcej …
F&L Testy
Podsumowanie Team Testów – szampon i lotion Phy...
Szampon Phyto Nature przeciw wypadaniu włosów Szampon przeznaczony do włosów słabych, zniszczonych z tendencją do wypadania. Oparty na Czytaj więcej …
Dieta
ECO face&look BOX WIOSENNY ze wsparciem dl...
1 produkt – Naturalny krem pod oczy beBIO Cosmetics Ewa Chodaowska 2 produkt – Rozświetlający balsam do ciała BeOrganic 3 produkt – Intensywnie Czytaj więcej …
F&L Testy
Podsumowanie Team Testów z marką Miyo – mascara
Podsumowanie Tusz spełnił całkowicie oczekiwania 48% testujących; tyle samo osób odpowiedziało, że kosmetyk spełnił ich oczekiwania częściowo. 44% testujących przyznało Czytaj więcej …