Produkt spełnił oczekiwania 91 proc. testujących. Jego zapach zachwycił 67 proc., zaś konsystencja odpowiada 94 proc. Pojemność spodobała się 76 proc., a opakowanie zewnętrzne 82 proc. 88 proc. testujących rozważa ponowne kupno produktu, 82 proc. zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 21 proc. jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24 proc. – od 61 do 80 zł, 36 proc. – od 81 do 120 zł, 15 proc. – od 121 do 150 zł, zaś 3 proc. – powyżej 150 zł.
Może cię zainteresować
F&L Testy
Warsztaty Akademia Urody dla Klubowiczek face...
Na evencie będą na Was czekały m.in: warsztaty włosowe które przeprowadzą Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt z ”Ostrego Cięcia”; warsztaty Czytaj więcej …
F&L Testy
VENITA HENNA COLOR PIANKA KOLORYZUJĄCA DO WŁOSÓ...
Venita przedstawia nowość – INNOWACYJNY PROGRAM KOLORYZACJI i PIELĘGNACJI WŁOSÓW, który pozwala zmienić kolor całych włosów, zafarbować odrosty, pokryć włosy Czytaj więcej …
F&L Testy
Podsumowanie testów z kosmetykami Dr.Althea
Nawilżający Krem Water Glow Aqua DR.ALTHEA, cena ok. 170 zł/50 ml OPIS PRODUKTU: Krem z ekstraktem z propolisu stworzony z Czytaj więcej …
F&L Testy
Wymień 100 F&L Money na udział w testach k...
Wymień 100 F&L Money na udział w kolejnej edycji testów kosmetycznych. Pamiętaj, że ilość miejsc jest ograniczona, a o Czytaj więcej …