W kolekcji nie zobaczymy stylizacji rodem z przystanku Woodstock, wzorów w kwiaty, czy frędzli. Nowa linia ma w sobie sporą dozę współczesności. Projektanci marki zdecydowali się na paletę kolorów składającą się głównie z bieli, czerwieni oraz bardzo modnej marsali. Znajdziemy w niej fasony retro połączono z delikatnym, minimalistycznym sznytem. Zachęcamy do obejrzenia naszej galerii.
Może cię zainteresować
Kobieta
Anna Mucha ambasadorką Oriflame
To pierwsza na taką skalę współpraca Oriflame z polską gwiazdą. Wcześniej kontrakt z marką podpisała też inna znana Polka, Izabela Czytaj więcej …
Kobieta
BOHOBOCO dla UNICEF “Wszystkie kolory mody”
Projektanci uszyli dwie laleczki, z których jedna została zlicytowania na gali UNICEF za 14000 zł, co pozwoli na zakup ponad 23 Czytaj więcej …
Kobieta
WITAMY NA POKŁADZIE
#Bez ochrony słonecznej – ani rusz! Priorytet w walizce? Kremy przeciwsłoneczne, zwłaszcza latem. Bez nich widmo przedwczesnych zmarszczek, oparzeń lub Czytaj więcej …
Kobieta
Znamy zwycięzców II edycja konkursu Signature P...
Tegoroczna tematyka konkursu Signature Photo Dishes to inspirujące desery. Jak się okazuje słodkości uwielbiane przez wszystkich nie są takie proste Czytaj więcej …