Pierwszą markę założyły w wieku 10 lat przy współpracy z popularnymi marketami Walmart. Ich kolejna marka The Row odniosła prawdziwy sukces, a bycie „twarzą” marki okazało się być strzałem w dziesiątkę. Olsenki organizują pokazy mody bez obecności fotografów, a ich ubrania nie mają logo. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nie jest to najlepszym pomysłem jednak dochody sióstr osiągają astronomiczne kwoty. Ich styl to nonszalancki mix boho i normcore. Szorty, dżinsy, luźne t-shirty i obowiązkowe okulary przeciwsłoneczne to zestawy, które są i wygodne i stylowe jednocześnie. Bliźniaczki mają obsesję na punkcie jakości tworzonych przez siebie ubrań i poświęcają temu największą uwagę. Świetnie skrojone modele plus najwyższa jakość materiałów to pierwsza lekcja jakiej możemy się nauczyć od Ashley i Mary-Kate Olsen.
Może cię zainteresować
Kobieta
Figura do ślubu w 6 tygodni
Program „Figura do ślubu” skierowany do kobiet składa się z 3 programów treningowych, które będą zmieniały się co 2 tygodnie. Czytaj więcej …
Kobieta
Biżuteryjne hity na początek jesieni od Parfois
Kobieta
Letni lookbook RESERVED (dużo zdjęć)
WOMAN JUNGLE NOISE Trend inspirowany dziką naturą, której charakter ukazuje się w tropikalnych, kwiatowych nadrukach i palmach. Energetyczne i nasycone kolory podsycają klimat Czytaj więcej …
Kobieta
Atlantic na Wielkiej Gali Superbrands 2013/2014
W tym roku była to jubileuszowa gala organizowana z okazji 10-lecia projektu w Polsce. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane Czytaj więcej …