Pierwszą markę założyły w wieku 10 lat przy współpracy z popularnymi marketami Walmart. Ich kolejna marka The Row odniosła prawdziwy sukces, a bycie „twarzą” marki okazało się być strzałem w dziesiątkę. Olsenki organizują pokazy mody bez obecności fotografów, a ich ubrania nie mają logo. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nie jest to najlepszym pomysłem jednak dochody sióstr osiągają astronomiczne kwoty. Ich styl to nonszalancki mix boho i normcore. Szorty, dżinsy, luźne t-shirty i obowiązkowe okulary przeciwsłoneczne to zestawy, które są i wygodne i stylowe jednocześnie. Bliźniaczki mają obsesję na punkcie jakości tworzonych przez siebie ubrań i poświęcają temu największą uwagę. Świetnie skrojone modele plus najwyższa jakość materiałów to pierwsza lekcja jakiej możemy się nauczyć od Ashley i Mary-Kate Olsen.
Może cię zainteresować
Kobieta
Włosy szybko przetłuszczają się i tracą świeżoś...
Przyklapnięte, nieświeże włosy, wyglądające jak „strączki” to nieestetyczny efekt, z jakim borykają się często osoby, których dotyczy problem przetłuszczających się Czytaj więcej …
Kobieta
Delikatna i permanentna koloryzacja
W artykule chcielibyśmy się skupić na Paniach, które marzą o głębokim, trwałym kolorze lecz posiadają skłonność do alergii, szczególnie jeżeli chodzi Czytaj więcej …
Kobieta
Czytajcie Mariolę Zaczyńską!
Mariola Zaczyńska jest dziennikarką, napisała już trzy książki. Dwie wcześniejsze to „Jak to robią twardzielki” i „Gonić króliczka”. Bohaterką „Szkodliwego Czytaj więcej …
Kobieta
Seksowny James Franco dla Gucci
Ma 35 lat. Popularność zdobył dzięki filmom o Spidermanie, gdzie grał przyjaciela superbohatera granego przez Tobeya Maguire’a. Krytycy pokochali go Czytaj więcej …