Pierwszą markę założyły w wieku 10 lat przy współpracy z popularnymi marketami Walmart. Ich kolejna marka The Row odniosła prawdziwy sukces, a bycie „twarzą” marki okazało się być strzałem w dziesiątkę. Olsenki organizują pokazy mody bez obecności fotografów, a ich ubrania nie mają logo. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nie jest to najlepszym pomysłem jednak dochody sióstr osiągają astronomiczne kwoty. Ich styl to nonszalancki mix boho i normcore. Szorty, dżinsy, luźne t-shirty i obowiązkowe okulary przeciwsłoneczne to zestawy, które są i wygodne i stylowe jednocześnie. Bliźniaczki mają obsesję na punkcie jakości tworzonych przez siebie ubrań i poświęcają temu największą uwagę. Świetnie skrojone modele plus najwyższa jakość materiałów to pierwsza lekcja jakiej możemy się nauczyć od Ashley i Mary-Kate Olsen.
Może cię zainteresować
Kobieta
Luksusowe dodatki pomagają dostać lepszą pracę?
— Badanie pokazało, że osoby, które ubierają się w znane marki mają większą szansę żeby wymarzoną pracę otrzymać. Dodatkowo mają Czytaj więcej …
Kobieta
Wakacje bez maskary – to możliwe
Pięknie pomalowane rzęsy po wyjściu z basenu, nocy w namiocie czy w trakcie spaceru po rozpalonej słońcem plaży – Czytaj więcej …
Kobieta
Zachowaj naturalną ekspresję twarzy – wy...
Z upływem czasu nasza skóra traci zapas kwasu hialuronowego, który wchłania wodę i gwarantuje odpowiednie nawilżenie. To jedna z przyczyn Czytaj więcej …
Dieta
Jak przyrządzać kasztany?
Nie tylko na placu Pigalle W Polsce kasztany nie są najbardziej popularnym przysmakiem. Jednak nie zawsze tak było. W XIX Czytaj więcej …