Pierwszą markę założyły w wieku 10 lat przy współpracy z popularnymi marketami Walmart. Ich kolejna marka The Row odniosła prawdziwy sukces, a bycie „twarzą” marki okazało się być strzałem w dziesiątkę. Olsenki organizują pokazy mody bez obecności fotografów, a ich ubrania nie mają logo. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nie jest to najlepszym pomysłem jednak dochody sióstr osiągają astronomiczne kwoty. Ich styl to nonszalancki mix boho i normcore. Szorty, dżinsy, luźne t-shirty i obowiązkowe okulary przeciwsłoneczne to zestawy, które są i wygodne i stylowe jednocześnie. Bliźniaczki mają obsesję na punkcie jakości tworzonych przez siebie ubrań i poświęcają temu największą uwagę. Świetnie skrojone modele plus najwyższa jakość materiałów to pierwsza lekcja jakiej możemy się nauczyć od Ashley i Mary-Kate Olsen.
Może cię zainteresować
Kobieta
Propozycje marki SiNSAY na jesień/zimę
Do zdjęć pozowały nowe twarze modelingu: Karolina Gorzała i Karolina Warzecha, których osobowość doskonale oddaje charakter najnowszej kolekcji SiNSAY. Dziewczyny Czytaj więcej …
Kobieta
POKONAJ ZAPALENIE ZATOK
Zapomnijmy o gorącym lecie. Przyszedł czas na jesienną szarówkę, która przynosi niskie temperatury, zimny wiatr i nieprzyjemny deszcz. Zarazki i Czytaj więcej …
Kobieta
Moschino Pre-Fall 2015
Kobieta
Sukienki Desperado London
Cafalla by desperado jest zaadresowana do kobiet ceniących szyk i elegancję. Obie marki mają kilka cech wspólnych: ich ubrania powstają Czytaj więcej …