W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Słoneczna Wielkanoc Tradycjonaliści będą zadowoleni – w tym roku wielkanocne stroiki zdominuje chryzantema w żółtym, słonecznym odcieniu, tak charakterystycznym dla Czytaj więcej …
W jesiennej kolekcji HOUSE’a znalazła się linia inspirowaną trendem college’owym prosto z USA. Kolekcja łączy w sobie kuse spódniczki i Czytaj więcej …
Fot. Shutterstock Najlepiej postawić na cekiny, które sprawdzą się zarówno na wielkim balu jak i imprezie w klubie. Prosta sukienka Czytaj więcej …
Stabilny obwód Stabilność to podstawowa cecha wygodnego biustonosza. Co to znaczy? Pas obwodu po zapięciu stanika powinien ściśle przylegać do Czytaj więcej …