W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Znakiem firmowym marki Tommy Hilfiger są kolory flagi USA : niebieski, biały i czerwony, które stały się symbolem amerykańskiego luzu i Czytaj więcej …
Zawartość naszej apteczki uzależniona powinna być od kierunku podróży i aktywności, które mamy zamiar podejmować podczas urlopu. Osoby przewlekle chore Czytaj więcej …
Filmowy Hobbit ma coraz mniej wspólnego ze swoim książkowym oryginałem, a coraz więcej z Władcą pierścieni Petera Jacksona, chociażby Orlando Czytaj więcej …
SPORT DELUXE Widać tu sportowe wpływy i minimalistyczne linie. W trendzie pojawia się biało-czarna kolorystyka dopełniona szarymi melanżami i połyskującymi srebrnymi nadrukami oraz Czytaj więcej …