W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Pogoda w te wakacje zrobiła się iście hiszpańska, co zachęca do rozpoczynania aktywności towarzyskiej dopiero po zmroku. Dla osób chcących Czytaj więcej …
SŁOWO OD WYDAWCY Każdego roku wizażyści Maybelline New York z całego świata przyjeżdżają na New York Fashion Week. Wnoszą ze Czytaj więcej …
Działanie olejku rycynowego na włosy znane jest od setek lat, a jego właściwości doceniane są w przemyśle kosmetycznym oraz medycznym. Czytaj więcej …
Nowoczesne aplikacje mobilne nie tylko dostarczą nam informacji, czy też ułatwią robienie zakupów albo płacenie rachunków, ale przypomną także o Czytaj więcej …