W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Zabieg świetnie sprawdzi się dla każdej skóry, dedykowany jest szczególnie osobom z cerą wrażliwą, naczyniową oraz pozbawioną blasku i napięcia. Czytaj więcej …
— Badanie pokazało, że osoby, które ubierają się w znane marki mają większą szansę żeby wymarzoną pracę otrzymać. Dodatkowo mają Czytaj więcej …
Z suszonych w marokańskim słońcu skórek owoców granatu Punica Granatum L. zbieranych od września do października, Laboratoria KLORANE otrzymują ekstrakt Czytaj więcej …
– Ekstrakt z pereł dostarcza skórze białek niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, do odbudowy macierzy kolagenowo-elastynowej, dlatego ma bardzo dobroczynne działanie. Perłowe Czytaj więcej …