W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Idealnym przykładem kobiety o typie figury jabłko, jest Magda Gessler. Swoimi strojami pokazuje, że nawet przy dość trudnej sylwetce jabłka, Czytaj więcej …
Skóra wokół oczu – dlaczego szybko się starzeje? Skóra wokół oczu jest dużo cieńsza niż na pozostałej części twarzy Czytaj więcej …
Walentynki rozpoczęto powszechnie obchodzić na Starym Kontynencie, a przede wszystkim w średniowiecznej Anglii. To właśnie z Anglii pochodzi pierwsza kartka Czytaj więcej …
W kolekcji dominują sukienki podkreślające kobiece kształty, lampasy, tłoczenia, kołnierzyki i warkocze. Różnorodność jaką oferuje marka spodoba się nawet najbardziej Czytaj więcej …