W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Mamy na myśli granat i szarość, których połączenie to idealny strzał tej jesieni! Odcienie te razem wyglądają elegancko i niezaprzeczalnie Czytaj więcej …
Total look pojawia się już w obecnym sezonie wiosenno-letnim, przede wszystkim pod postacią białych zestawów. W kolejnych sezonach będzie obowiązywał w różnych Czytaj więcej …
Mika Dunin, Antyporadnik, wydawnictwo WAM, cena 19,90 zł Mika Dunin napisała zabawną, lekką i przewrotną – i mądrą – książkę. Czytaj więcej …
Chłodny prysznic Na początku woda powinna być letnia i stopniowo przechodzić w chłodną. W ten sposób bezpiecznie schłodzisz ciało. Aby Czytaj więcej …