W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Krótka historia marki Apollca Dlaczego warto sięgnąć po kosmetyki Apollca? Gdzie kupić kosmetyki zaprojektowane przez doświadczoną wizażystkę? Profesjonalne kosmetyki w Czytaj więcej …
Kolekcja pełna jest kwiatowych, etnicznych i zwierzęcych nadruków. Neonowe odcienie pomarańczy, różu i limonki w zestawieniu z turkusem dają idealne Czytaj więcej …
Rys. Floslek Według obiegowej opinii za przyczynę atopowego zapalenia skóry często uznaje się chemię – tę, która jest na przykład Czytaj więcej …
Anja Rubik to jedna z najlepszych polskich modelek. Trzecia w światowym rankingu Top 50 Models, w roku 2012 zaliczona do elitarnej Czytaj więcej …