W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Modę często utożsamiamy z filigranowymi modelkami, prezentującymi na wybiegu kolekcje nieprzeznaczone niestety dla kobiet o przeciętnych kształtach. A tak naprawdę Czytaj więcej …
Dwudniowe Beauty Expo to impreza o charakterze B2B i B2C, którą uzupełnia bogaty program atrakcji takich jak: merytoryczne wykłady specjalistów Czytaj więcej …
Cała linia wpisuje się w bardzo modny trend delikatnej, personalizowanej biżuterii idealnej na lato. Zodiakalne pastylki przedstawiają wybrany znak zodiaku Czytaj więcej …
W naszym projekcie, cztery kobiety w wieku od 20 do 55 lat otrzymają od nas oraz partnerów akcji, fachową pomoc Czytaj więcej …