W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Od 1 lutego, każdy, kto zakupi w wybranych aptece dowolny dermokosmetyk, otrzyma w prezencie zestaw do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej Czytaj więcej …
NOU Bergamot Właśnie wkraczasz do ogrodu NOU Bergamot. Spacer rozpoczyna się od zapachów cytryny, bergamoty i kardamonu, ale po chwili Czytaj więcej …
Cardio Bunny to marka, która stawia na seksowne, modne i kobiece ubrania na siłownie, które na tle konkurencji wyróżniają się Czytaj więcej …
Średnia żywotność włosa wynosi do 6 lat, ich wypadanie jest więc naturalnym procesem fizjologicznym. Problem pojawia się, gdy włosów zaczyna Czytaj więcej …