W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Niespełnione postanowienia. Myśl o przejściu na dietę przechodzi nam przez głowę co najmniej kilka razy w roku – podczas spisywania noworocznych Czytaj więcej …
Ten wieczór należał do 10-ciu finalistów, którzy zaprezentowali po 4 sylwetki finałowe. Bezkonkurencyjne były MARTA GOS I MARTYNA SOBCZAK. II Czytaj więcej …
Limitowana kolekcja makijażowa została stworzona na bazie charakteryzacji i makijażu głównej postaci filmu i jest to pierwsza tego typu współpraca Czytaj więcej …
Aktorka pracowała jako niania po przeprowadzce z Mrągowa do Warszawy. Opiekowała się wówczas dziećmi reżyserki Weroniki Migoń. Twórczyni filmu „Facet (nie)potrzebny Czytaj więcej …