W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Od dermatologa do ginekologa. Kurzajki, jak wszystkie brodawki, należą do zmian wywołanych zakażeniem przez brodawczaka ludzkiego (HPV, z ang. Human Papilloma Czytaj więcej …
Regina Brett za felietony drukowane na łamach największej gazety w Ohio, „The Plain Dealer”, otrzymała wiele krajowych i stanowych nagród. Czytaj więcej …
Francuska marka Lanvin i włoska PRADA w swoich jesiennych kampaniach poszły o krok dalej od konkurencji. Do materiałów drukowanych nakręciły Czytaj więcej …
W Mediolanie trwają właśnie najważniejsze i największe międzynarodowe targi galanterii skórzanej. To odbywające się dwa razy do roku wydarzenie jest Czytaj więcej …