W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Tiulowe kreacje pozwalają na sporą dowolność w komponowaniu wieczorowych stylizacji. Z powodzeniem sprawdzą się zarówno przy okazji eleganckiej kolacji ze Czytaj więcej …
Zapomnij o dietach cud z SHAPE+ Kolekcja SHAPE+ z powodzeniem może pretendować do rzeczy ‘must be’ w naszej szafie. Znajdziemy Czytaj więcej …
Praca nad idealną figurą i dobrą formą to często pasmo wyrzeczeń, stąd pomysł, na to, by wzory w najnowszej kolekcji So!Fit Czytaj więcej …
Lekka pielęgnacja. Włosy cienkie i pozbawione objętości wymagają pielęgnacji produktami przeznaczonymi specjalnie dla nich. Profesjonalne produkty nie obciążają, nadają lekkość, dzięki Czytaj więcej …