W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Aż sześć pięknych i znanych kobiet pojawi się w kampanii wiosna/lato 2014 domu mody Louis Vuitton. Z fantastycznymi torebkami zobaczymy: Catherine Denevue, Gisele Bündchen, Sofię Coppolę, Edie Campbell, Fan Bingbing i Caroline de Maigret.
Wszystkie gwiazdy nowej kampanii były już ambasadorkami Louis Vuitton, a nowa sesja zdjęciowa to podsumowanie 16-letniej pracy dyrektora kreatywnego Marca Jacobsa, który właśnie odchodzi z Louis Vuitton. Fotografie wykonał Steven Meisel.
W akcji promowany jest najbardziej znany model torebki tej marki Noé w różnych sezonowych wariantach – z piórami, cekinami, haftami. Torebkę zaprojektowa Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku na zamównie producenta szampana.
Tego dnia, tradycją jest sięganie po odcienie czerwieni i słodki, cukierkowy look. Co zrobić, aby to zmienić i wyglądać oryginalnie? Czytaj więcej …
Przyczyny powstawania – „Motylki”, inaczej nazywane również „pelikankami” lub „skrzydełkami” to potoczne określenie na obwisłą skórę ramion. Jej przyczyną może Czytaj więcej …
Zabieg lipofillingu pozwala pozbyć się niechcianego tłuszczu z pewnych obszarów ciała i przenieść go w miejsca, które uznawane są za małe lub nieatrakcyjne. Czytaj więcej …
Reklama społeczna, w której wystąpili Dorota Wellman i Marcin Prokop, ma nas przekonać, że zamiast kupować pod choinkę kolejny niepotrzebny Czytaj więcej …