Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Pełną piersią w różowym październiku
Październik to miesiąc refleksji. Doskonały moment, by po czasie letniej beztroski zwrócić się ku sprawom najważniejszym. Już od trzydziestu lat Czytaj więcej …
Kobieta
Nie daj szans opryszczce
Droga zakażenia Wirus opryszczki przenosi się drogą kropelkową. Można się łatwo nim zarazić: gdy używamy tych samych naczyń, ręcznika lub Czytaj więcej …
Kobieta
Ratunek dla skóry atopowej i bardzo suchej
Fot. Shutterstock Atopia to ogólna skłonność do nieprawidłowego reagowania na zwyczajne bodźce – to problem układu immunologicznego. Atopowe zapalenie skóry Czytaj więcej …
Kobieta
Recykling z Intimissimi i wiosenna kolekcja
W sklepach Intimissimi stoją specjalne pojemniki firmy I:CO, która profesjonalnie zajmuje się recyklingiem – jeśli wrzucisz tam swoje rzeczy, zostaną Czytaj więcej …