Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Zmysłowość pielęgnacji – 5 powodów dla kt...
Subtelne kompozycje zapachowe zapewniają prawdziwą przyjemność stosowania i odprężają umysł. Aksamitne konsystencje oraz unikalne techniki zabiegowe zapewniają naszym zmysłom dodatkowo Czytaj więcej …
Kobieta
Czy wiesz, dlaczego tyjesz?
Fot. Shutterstock Otyłość to nie tylko kwestia wyglądu. Problemy z układem krążenia, cukrzyca, nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, wysoki cholesterol, trudności z Czytaj więcej …
Dieta
Zbyt długi sen niesie za sobą szereg konsekwenc...
ZBYT DŁUGI SEN POWODUJE PROBLEMY Z ZAJŚCIEM W CIĄŻĘ. W 2013 roku zespół badaczy z Korei przeanalizował nawyki snu ponad 650 Czytaj więcej …
Kobieta
Dieta AZS + Drugi odcinek bajki Atopowi Bohater...
Odpowiednia dieta jest elementem, na który osoby cierpiące z powodu atopowego zapalenia skóry powinny zwrócić szczególną uwagę. Dieta eliminacyjna dotyczy Czytaj więcej …