Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Dieta
Wiosenne przesilenie, czyli jak walczyć z przew...
Więcej słońca, ale również deszcz, nieprzyjemny wiatr i burze – wiosenna aura to trudny czas dla zmęczonego zimą organizmu. Ekspozycja Czytaj więcej …
Kobieta
Suszone warzywa kontra mrożonki – które s...
Suszenie doprowadza do dużo niższych strat niż w przypadku mrożenia czy sterylizacji. Uniemożliwia także rozwój bakteriom, grzybom oraz pleśniom, dzięki czemu produkty Czytaj więcej …
Kobieta
WŁOSY JAK Z POKAZU MODY
O włosy należy dbać, tak jak codziennie dbasz o swoją skórę. Pamiętaj, że one również są narażone na szkodliwe działanie Czytaj więcej …
Kobieta
Pierwszy wiosenno-letni trend od Mohito
W nowej odsłonie kolekcji kobieca klasyka miesza się z nowoczesnymi, sportowymi fasonami. Ołówkowa spódnica zestawiona z bomberem zyskuje zupełnie nowego charakteru, podobnie Czytaj więcej …