Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Kongres i targi kosmetyczne już w listopadzie
W części otwartej dla wszystkich zwiedzających można się zapoznać z najnowszymi zabiegami kosmetycznymi, nowościami rynkowymi i poradami specjalistów. Wykłady, konferencje Czytaj więcej …
Kobieta
Wszystko o LASAGNE!
Historia lasagne sięga jeszcze czasów starożytnych. Prawdopodobnie to Rzymianie są autorami tej potrawy. Co ciekawe, samo słowo lasagne pochodzi z Czytaj więcej …
Kobieta
Krótko i naturalnie – wywiad z Grzegorzem...
Czy będą to wyraźnie poskromione fryzury? Włosy powinny być lekkie i naturalne, można powiedzieć: zaczesane wiatrem. Nie przejmujmy się odstającymi i Czytaj więcej …
Kobieta
Złote kolczyki diamentowane – błyszcząca biżute...
Do noszenia na co dzień idealnie sprawdzają się wygodne i minimalistyczne kolczyki sztyfty oraz bardziej ozdobne kolczyki z zapięciem angielskim. Czytaj więcej …