Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Dziś do kin wchodzi film o projektancie Tomaszu...
Autorka filmu, Judyta Fibiger, zdecydowała się zrobić film o Tomaszu Ossolińskim ze względu na jego osiągnięcia, talent i warsztat. Przy okazji okazało Czytaj więcej …
Kobieta
Czy promocje działają na nas podświadomie?
Najbardziej pożądaną promocją produktów żywnościowych jest wersja „1+1 Gratis” – taką odpowiedź wskazało aż 44% badanych. Trzy następne najbardziej pożądane Czytaj więcej …
Kobieta
Apollca – wyjątkowa marka kosmetyków stwo...
Krótka historia marki Apollca Dlaczego warto sięgnąć po kosmetyki Apollca? Gdzie kupić kosmetyki zaprojektowane przez doświadczoną wizażystkę? Profesjonalne kosmetyki w Czytaj więcej …
Kobieta
Dream Team Collection – kolekcja SiNSAY
W kolekcji znajdziemy przede wszystkim urocze sukienki w ciekawych fasonach, pojawiają się także bardzo modne w tym sezonie przeźroczystości oraz Czytaj więcej …