Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Liposukcja polskim towarem eksportowym
6 tys. to jedynie koszt tzw. klasycznego zabiegu lipoplastycznego. Pamiętajmy, iż cena jest uzależniona od metody zabiegu oraz obszaru ciała, Czytaj więcej …
Kobieta
KATIE HOLMES PIERWSZĄ GLOBALNĄ AMBASADORKĄ MARK...
#BestBeautiful Jestem bardzo szczęśliwa, że powierzono mi rolę globalnej ambasadorki marki Olay, powiedziała Holmes. Olay to marka, którą szanuję, darzę Czytaj więcej …
Kobieta
Jak dbać o włosy BLOND ?
Cakowita koloryzacja, delikatne rozjaśnienie włosów, subtelne pasemka, intrygujące ombre… Sposobów na blond i jego odcieni jest wiele! Jednak, żeby móc Czytaj więcej …
Kobieta
3 kosmetyczne skarby Maroka
Gładka i nieskazitelna cera, lśniące i gęste włosy – przy Marokankach łatwo wpaść w kompleksy. Ale zamiast im zazdrościć, lepiej Czytaj więcej …