Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Manicure hybrydowy w domu? Poznaj 5 prostych kr...
Poznaj 5 prostych kroków opracowanych przez markę hi hybrid, dzięki którym wykonasz domowy manicure hybrydowy. Do jego przygotowania będziesz potrzebowała: Czytaj więcej …
Kobieta
Wiosenny detoks dla włosów
Szampon i odżywka Charcoal to zestaw z aktywnym węglem i miętą wodną, który odświeży najbardziej wymagające włosy – szczególnie te, Czytaj więcej …
Kobieta
Na zakupach potrzebujesz widowni? To dobrze, bo...
Nieważne z kim, byle z kimś! Tak powinna brzmieć podstawowa zasada robienia zakupów w centrum handlowym. I chociaż nie każdy Czytaj więcej …
Kobieta
Poznaj jesienne nowości Casu
Obok nich, będą królowały ponadczasowe, sznurowane buty oraz modele sportowe. Wygoda będzie atutem numer jeden, dlatego sneakersy zestawimy nie tylko Czytaj więcej …