Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jak wykonać trwały makijaż?
Najważniejszym krokiem, który pomoże nam przez długi czas cieszyć się pięknym makijażem jest dobre przygotowanie skóry. Zarówno w ciągu dnia Czytaj więcej …
Kobieta
Torebki dla aktywnych, nowoczesnych kobiet.
Bolsa to polska, rodzinna firma produkująca ekskluzywną galanterię skórzaną. Stworzona przez trzy przedsiębiorcze kobiety, które uwielbiają eksperymentować z kolorem, formą i Czytaj więcej …
Kobieta
OPALENIZNA Z TUBKI
Tyle się słyszy o szkodliwym wpływie słońca, że naprawdę nie warto celowo poddawać się jego działaniu. Promienie UV są nie Czytaj więcej …
Kobieta
Komedia z Emily Blunt na DVD
Niezależna komedia Lynn Shelton o współczesnych trzydziestolatkach. Lekka, ale też inteligentna, często porównywana do najbardziej udanych filmów Woody’ego Allena. Słusznie. Czytaj więcej …