Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Dieta
SEZON NA DYNIĘ , CZYLI PLACUSZKI DYNIOWO –...
Placuszki dyniowo-twarożkowe: 400 g dyni startej drobno 200 g twarożku sernikowo-kanapkowego Mój Ulubiony 2 jaja kilka łyżek mąki 50 g Czytaj więcej …
Kobieta
Poza szlakiem
W nadchodzących odcinkach Jonathan Legg odwiedza Indie – kraj niesamowitych kontrastów, zachwycającej kultury i obyczajowości. Na swojej drodze poza Czytaj więcej …
Kobieta
Sposób odżywiania a zdrowa skóra – jaki m...
Niewłaściwie zbilansowana dieta, opierająca się na nadmiernym spożywaniu tłuszczów nasyconych oraz szybko przyswajalnych węglowodanów, powoduje nadmierne wydzielanie insuliny i nasilenie Czytaj więcej …
Kobieta
TRENDY W MAKIJAŻU WIOSNA/LATO 2015 – MAYB...
SŁOWO OD WYDAWCY Każdego roku wizażyści Maybelline New York z całego świata przyjeżdżają na New York Fashion Week. Wnoszą ze Czytaj więcej …