Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Screening – tajemniczy sposób na zdrowie
Nie zawsze boli. Nowotwór, miażdżyca, guz, tętniak czy udar mózgu – tego rodzaju choroby większość z nas przerażają, bo stanowią poważne Czytaj więcej …
Kobieta
CHLEB DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ
Produkty zbożowe takie jak pieczywo, dostarczają wielu cennych składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Są cennym źródłem witamin z Czytaj więcej …
Kobieta
Macademian Girl w wywiadzie dla Face&Look!
Chociaż doskonale i aktywnie funkcjonujesz w mediach społecznościowych to często podkreślasz wagę prawdziwych relacji międzyludzkich. Zdecydowanie tak. Jestem po Akademii Czytaj więcej …
Fitness
Muay thai – Król Ringu
Co to jest, czyli wg ogólnie przyjętej definicji… tajski sport walki oraz sztuka walki kładąca nacisk na walkę w klinczu Czytaj więcej …