Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Lookbook Mohito Accessories jesień-zima 2015
Każda Kobieta Mohito wie, że stylizacja jest kompletna dopiero wówczas, gdy dopełniają ją odpowiednie akcesoria. Seksowne szpilki, przykuwająca wzrok torebka Czytaj więcej …
Kobieta
8 produktów spożywczych, które rujnują Twoją skórę
1. Czekolada – Naukowcy potwierdzili, że zaostrza stan zapalny skóry oraz obniża odporność, przez co bakterie łatwiej mogą powodować powstawanie Czytaj więcej …
Kobieta
Rozszyfruj kolory – jaka bielizna pasuje do Two...
Dobór koloru bielizny do karnacji powinien rządzić się podobnymi prawami, jak dopasowanie reszty garderoby. Z pewnym wyjątkiem. Bielizna pozwala nam Czytaj więcej …
Kobieta
Przedłużanie zębów – coraz modniejszy zab...
Pełniejsze usta wymagają coraz częściej dłuższych zębów. Dzieje się tak dlatego, ponieważ powiększenie dolnej lub górnej wargi może sprawić, że Czytaj więcej …