Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
SEKRETNA MOC CHŁODNIKA
W dzisiejszym zabieganym świecie trudno jest nam znaleźć czas na gotowanie w domu zdrowych i pożywnych posiłków. Codzienne jadanie w Czytaj więcej …
Kobieta
Styl Sienny Miller
Ulubienica projektantów, muza Hollywood, piękna i charyzmatyczna – taka jest właśnie Sienna Miller. Był czas, kiedy jej nazwisko nie schodziło Czytaj więcej …
Kobieta
Te akcesoria warto mieć w swojej szafie w tym s...
Style tak odmienne jak etniczny i sportowy mieszają się i nadają nowe życie akcesoriom, których będziemy chcieli używać przez cały Czytaj więcej …
Kobieta
Znamy zwycięzców II edycja konkursu Signature P...
Tegoroczna tematyka konkursu Signature Photo Dishes to inspirujące desery. Jak się okazuje słodkości uwielbiane przez wszystkich nie są takie proste Czytaj więcej …