Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Color Total Look
Nikogo chyba nie dziwi, że czerń jest modna także w tym sezonie, a w wersji total look pojawiła się w Czytaj więcej …
Kobieta
Dawniej ukryte, teraz na wierzchu. Stylizacje d...
Wszyscy pamiętają oburzenie, jakie niegdyś wzbudzała Madonna paradując w bieliźnie na wierzchu na koncertach i w teledyskach. Ale to już Czytaj więcej …
Kobieta
Znamy już zwycięzców 6. edycji Fashion Designer...
Ten wieczór należał do 10-ciu finalistów, którzy zaprezentowali po 4 sylwetki finałowe. Bezkonkurencyjne były MARTA GOS I MARTYNA SOBCZAK. II Czytaj więcej …
Kobieta
Nicki Minaj twarzą kampanii Roberto Cavalli wio...
Roberto Cavalli zapytany dlaczego wybrał akurat Nicki Minaj odpowiada, że idealnie ucieleśnia ona żywiołową i nowoczesną kobietę. Dodaje również, że Czytaj więcej …