Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Jak skomponować jadłospis ucznia?
40% uczniów wychodzi do szkoły bez śniadania, co piąty częściej niż dwa razy w tygodniu je fast foody, a ponad Czytaj więcej …
Kobieta
Jestem emocją. Anna Samusionek podzieli się swo...
Anna Samusionek na co dzień pracuje na planie serialu „Na Wspólnej”, w którym wciela się w postać właścicielki agencji nieruchomości Czytaj więcej …
Kobieta
Szlafroki satynowe damskie projektowane pod kąt...
Modne szlafroki projektowane w najpopularniejszych wariantach kolorystycznych Szlafroki satynowe damskie projektowane są w modnych odcieniach różu, granatu, czerwieni. Niezmiennie modne Czytaj więcej …
Kobieta
„Urok hippie” – nowy lookbook...
W kolekcji nie zobaczymy stylizacji rodem z przystanku Woodstock, wzorów w kwiaty, czy frędzli. Nowa linia ma w sobie sporą Czytaj więcej …