Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Rozmarynowy multimasking od Buña
Sięgając po owsiany olejek peelingujący zapewnimy swojej twarzy nie tylko nawilżenie, matowienie i wygładzenie, ale również dogłębne oczyszczenie. Jednocześnie drugą Czytaj więcej …
Kobieta
Czym powinna charakteryzować się dobra bielizna...
Bielizna przyjazna dla wrażliwej skóry Wśród wielu zmian, jakie zachodzą w ciele podczas ciąży pojawia się wzrost drażliwości skóry. Naskórek Czytaj więcej …
Kobieta
Paulina Krupińska twarzą sklepu internetowego w...
Dieta
Chcesz być piękna i zdrowa? Niech jedzenie będz...
Orzechy włoskie – ich obecność w codziennej diecie zapewni nam dobre samopoczucie i dostarczy wielu cennych dla zdrowia witamin. Czytaj więcej …