Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Hybrydowy manicure w domu?
Lakiery hybrydowe nazywa się inaczej lakierożelami. Nakłada się je łatwo, tak jak zwykły lakier, ale trzeba je koniecznie utwardzić światłem Czytaj więcej …
Kobieta
DODAJ BLASKU SWOJEJ SKÓRZE
C-VIT Serum zawiera najbardziej stabilną postacią witaminy C (3-O-etylowy kwas askorbinowy), która dzięki zastosowaniu nanotechnologii jest odporna na utlenianie i Czytaj więcej …
Kobieta
Jak zapuścić długie i zdrowe włosy?
Zbilansowana dieta – zdrowy styl życia to absolutna podstawa, aby mieć nie tylko piękne długie włosy ale także cerę i Czytaj więcej …
Kobieta
Silny mężczyzna, to zdrowy mężczyzna
Współczesny mężczyzna żyje w ciągłym biegu i narażony jest na duży stres związany z presją bycia najlepszym. Do tego nieregularne Czytaj więcej …