Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Medycyna estetyczna dla mężczyzn
Dbałość o wygląd przestała być domeną kobiet – coraz częściej zabiegom odmładzającym poddają się również mężczyźni. Dzięki zaawansowanej technologii możliwe Czytaj więcej …
Kobieta
Funkcjonalna lekcja stylu, czyli jak dobrać bie...
Dusza prawdziwej zakupowej ekspertki przypomina naturę eksperymentatorki. Zabawa kolorem, fasonem czy wzorem towarzyszy jej wówczas podczas każdego wyboru. Zupełnie odmienny Czytaj więcej …
Kobieta
Piękna następnego dnia – sprawdzone triki...
Usuń zmęczenie Całonocna impreza potrafi niemiłosiernie odbić się na naszej twarzy. Szara, zmęczona, ściągnięta i przesuszona skóra często jest Czytaj więcej …
Kobieta
David Beckham nadal dla H&M
Filmik reżyseruje nie byle kto, bo Nicolas Winding Refn, odpowiedzialny za takie filmy jak Tylko Bóg wybacza i Drive. Czytaj więcej …