Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Depilacja w sztuce, czyli kobieta w pracach Ewe...
Inner Momments „Inner Moments” to wystawa bardzo kobieca i sensualna. Skowrońska przygląda się cielesności kobiecej formy, koncentrując się bardziej na Czytaj więcej …
Kobieta
Nowa figura z Decathlonem!
Zapomnij o dietach cud z SHAPE+ Kolekcja SHAPE+ z powodzeniem może pretendować do rzeczy ‘must be’ w naszej szafie. Znajdziemy Czytaj więcej …
Kobieta
Sukienka w kratkę na 3 sposoby
Kobieta
Balance T-zone, czyli jak dbać o cerę mieszaną
Cera mieszana jest wyjątkowo trudna do pielęgnacji ze względu na to, że niektóre jej partie są tłuste, a inne suche. Czytaj więcej …