Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
Kobieta
Najlepsza metoda antykoncepcji?
Ze statystyk wynika, że tylko około 40 proc. Polek zabezpiecza się przed niechcianą ciążą. Jedynie 12 proc. kobiet sięga po Czytaj więcej …
Kobieta
Retro sukienki na lato
Pierwszy zestaw powinien przypaść do gustu miłośniczkom klasycznej elegancji w stylu Audrey Hepburn. Piękna, rozkloszowana sukienka ze sklepu Britstyle.pl świetnie Czytaj więcej …
Kobieta
„Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu” p...
Agata Młynarska podkreśla, że w czasach, kiedy markety i sklepy oferują niezliczoną ilość produktów spożywczych, warto zadbać o to, by jedzenie, które trafia Czytaj więcej …
Kobieta
SZEŚĆ SKUTECZNYCH SPOSOBÓW NA CHRAPANIE
Oczyść nos Chrapiemy przede wszystkim wtedy, gdy oddychamy nie przez nos, a przez usta – a do tego jesteśmy Czytaj więcej …